Όροι Χρήσης

TO SEA-MOUNTAIN (εφεξής η ''Εταιρία'') ΘΕΩΡΕΙ ΠΩΣ Ο ΧΡΗΣΤΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ (εφεξής ο ''Χρήστης'') ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΕΧΕΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ ΠΡΙΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΣΑΣ.

1) Οι τιμές των προιόντων που αναγράφονται στην ιστοσελίδα, είναι τιμές λιανικής πώλησης με ΦΠΑ 24%. Η Εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να αναπροσαρμόζει τις τιμές, όποτε εκείνη το κρίνει απαραίτητο. Ο Χρήστης έχει δικαίωμα επιλογής τιμολογίου ή απόδειξης λιανικής.

2) Η Εταιρία δεν φέρει ευθύνη σε περίπτωση μή διαθεσιμότητας ορισμένων εκ των αναρτημένων στην ιστοσελίδα της προιόντων. Σε περίπτωση παραγγελίας προιόντος το οποίο για οποιαδήποτε αιτία δεν είναι διαθέσιμο, η Εταιρία υποχρεούται να ενημερώσει τηλεφωνικά ή μέσω e-mail τον Χρήστη, για τροποποίηση ή ακύρωση της παραγγελίας.

3) Τα τεχνικά χαρακτηριστικά των προιόντων που αναγράφονται στην ιστοσελίδα, είναι αυτα που παρέχουν οι εκάστοτε κατασκευάστριες ή εισαγωγικές εταιρίες και η Εταιρία δεν φέρει ευθύνη για αυτά. Η Εταιρία δεν παρέχει κάποια προφορική εγγύηση ή υπόσχεση καλής λειτουργίας των προιόντων, ούτε παρέχει δική της γραπτή εγγύηση (ή επέκταση εγγύησης) πλήν αυτής που παρέχει η εκάστοτε κατασκευάστρια ή εισαγωγική εταιρία για τα προιόντα της.

4) Στην περίπτωση που κάποιο προιόν παρουσιάσει πρόβλημα λειτουργίας και είναι εντός εγγύησης, τότε θα ισχύουν οι όροι που αναγράφονται στο δελτίο εγγύησης απο την εκάστοτε υπεύθυνη κατασκευάστρια ή εισαγωγική εταιρία. Το κόστος μεταφοράς του υπο εγγύηση προιόντος, απο τον Χρήστη προς την εκάστοτε υπεύθυνη κατασκευάστρια ή εισαγωγική εταιρία για αντικατάσταση ή επισκευή, καθώς και το κόστος επιστροφής του προιόντος στον Χρήστη, επιβαρύνουν τον ίδιο και μόνο.

5) Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία της Εταιρίας και η αντιγραφή ή αναπαραγωγή αυτού, μπορεί να χρησιμοποιηθεί απο τρίτους μόνο για ιδιωτική χρήση.

6) Η Εταιρία εγγυάται πώς τα προσωπικά δεδομένα που υπάρχουν στο αρχείο της (αρ. πιστωτικών καρτών, αριθμοί τηλεφώνων, διευθύνσεις e-mail) είναι απόλυτα ασφαλή. Σε καμία περίπτωση δεν θα δημοσιοποιηθούν εκτός και αν μας ζητηθεί απο τις αρμόδιες αρχές του κράτους.

7) Ο Χρήστης αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη πιθανής πρόκλησης ζημίας στον ηλεκτρονικό του εξοπλισμό κατα την επίσκεψη ή χρήση της παρούσης ιστοσελίδας, εφόσον αυτή προκύψει απο αστάθμητους παράγοντες και όχι απο ευθύνη ή δόλο της Εταιρίας.

8) Η Εταιρία δηλώνει ρητά πως σε προσπάθεια δυσφήμισης της απο τρίτους σε ηλεκτρονικά μέσα (blogs-forum κ.τ.λ) ή μή, θα λάβει κάθε νόμιμο μέτρο κατα παντός υπευθύνου για την προάσπιση των συμφερόντων της και την αποκατάσταση της εμπορικής φήμης της.

9) Στην ιστοσελίδα υπάρχει συγκεκριμένος χώρος για να μπορεί ο Χρήστης να κάνει κριτική. Παρόλα αυτα αν κάποια κριτική περιέχει υβριστικό φαινόμενο, έντονα διαφημιστικό ή έντονα δυσφημιστικό περιεχόμενο, τότε η Εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να διαγράψει ή να τροποποιήσει την κριτική αυτή.

10) Επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται δεκτή, πλήν περιπτώσεων που προέκυψαν απο λάθος της εταιρίας. Σε περίπτωση που ο Χρήστης επιθυμεί να επιστρέψει και να αλλάξει κάποιο προιόν που έχει ήδη αγοράσει με κάποιο άλλο (για οποιοδήποτε δικό του λόγο), αυτό είναι εφικτό εντός 10 ημερολογιακών ημερών απο την ημερομηνία αγοράς, αλλα το κόστος των μεταφορικών επιβαρύνουν τον ίδιο και η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο αν το προιόν επιστρέψει σε άριστη κατάσταση, χωρίς να έχει χρησιμοποιηθεί και μέσα στην συσκευασία του (μαζί με την απόδειξη αγοράς). Η εταιρία πρώτα θα ελέγξει το επιστρεφόμενο προιόν για να διαπιστώσει οτι ισχύουν οι παραπάνω προυποθέσεις και έπειτα θα αποστείλει το νέο προιόν.

11) Στην περίπτωση όπου η Εταιρία θα ευθύνεται για λάθος στην εκτέλεση ή στο περιεχόμενο κάποιας παραγγελίας, αναλαμβάνει το κόστος μεταφοράς τόσο της επιστροφής όσο και της νέας αποστολής, προκειμένου ο Χρήστης να μην επιβαρυνθεί εκ νέου απο το λάθος της Εταιρίας.

12) Η Εταιρία θα εκτελεί τις παραγγελίες σε 1-3 εργάσιμες μέρες. Η Εταιρία δεν φέρει ευθύνη σε περίπτωση καθυστέρησης της παραγγελίας στον Χρήστη απο τα Ε.Λ.Τ.Α. ή οποιονδήποτε άλλο τρόπο μεταφοράς έχει επιλέξει ο Χρήστης, και που πιθανόν να οφείλεται σε υπευθυνότητα των εταιριών αυτών ή σε αστάθμητους παράγοντες (ατύχημα-κακοκαιρία-απεργίες κ.τ.λ)

Web development By Icop
Sea-Mountain © 2024
Positive SSL
Support Question
* Name:
* Email:
* Question:
Submit Question